- Fredag kväll...

Har syster yster här uppe på besök över helgen! :)
Vi har en så länge hunnit spendera en del pengar på mat och sen en tur inne på dollar store, herregud.. Jag skulle kunna handla ihjäl mig där inne!! Så mycket fina och behövliga saker för en billig peng :) Kom hem med en tavla, leksaker till Kevin och hygienprodukter..
Vi käkade tacos till middag, mumma! De var bra länge sen man käkade, :)

Har fått igång systers dator ( som jag ska få låna ett tag, min verkar inte vilja leva längre =/ ) och internet! Så nu kan man sitta med datorn ist för med mobilen! Men lär fixa en router så jag slipper sladden som följer efter en, haha :) Får se när herr Basse orkar hjälpa mig med det..

Syster ligger här i soffan bredvid och sover. Lite trött tror ja.. :) Får se vad kvällen bjuder på mer. Imorgon ska vi iaf ner på stan och kolla in cruisingen :) Får se hur det går att ha med Kevin ute efter läggdags, om han somnar i vagnen eller inte. Packa med välling och sånt han får slurpa i sig på stan.. De måste ju funka?

Aja, ville bara uppdatera lite. Kommer väl kunna göra det oftare nu, hoppas jag :) Om de är nån som läser fortfarande??
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0