- Sommarnatt

Började dagen med regn! Kul, mysigt iaf. Sen sov vi middag från 11-13,15. Emma hörde sen av sig så vi tog bussen ner på stan efter vi, lr ja Kevin, käkat mellis.
Väl där gick vi till Br leksaker och Emma köpte en försenad 1års present till Kevin :) En dansande gris, skit frän!
Sen käkadevi subway, mumma :) Efter det åkte vi hem en snabbis till Emma, innan hennes vän hämtade oss och skjutsade hem mig och Kevin. Kevin fick lite att käka, sen gick vi ut och kasta sopor och sen lekte vi i lekparken.
In och duscha av lilleman, då han kastat sand i hela håret! Sen var det välling och sovdags för honom :)

Jag har försökt att få liv i min dator, men de verkar lurt :( Fan!! Alltid är det något. Jag blir så ledsen..


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0