- Jag ger dig min morgon, jag ger dig min dag.. !!

Fasen så fint och bra det blev med "nya" sängen! Jag är nöjd :) Nu ska det bara sättas upp lite saker på väggarna så blir det urmysigt där inne för mig och plutt. Ny säng ska han få oxå, en säng för stora bebisar :) Så han slipper "skaka galler", haha :)
 
Idag var en rätt rolig dag i skolan, lugnt och skönt.. Vi fick jobba var för sig och de gick bra. Jag fick göra en gulaschsoppa och en citronmarängpaj :) Mumma!!
De är underbart att få komma iväg om dagarna och tänka på sig själv, för jag vet ju att Kevin har det bra med dagmamman :)
Även idag (som alla torsdagar) var dom och badade, och Kevin däckade totalt i vagnen efteråt, haha :) Så roligt för honom att komma ut och se världen lite :)
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0