- Redan fredag.. Vart tog veckan vägen??

Har lämnat lilleman till Therese, (dagmamman) dom skulle till biblioteket här nere i Bomhus centrum. Så jag slapp gå så långt, blir värre att hämta honom sen kanske! Men har jag pinat mig att lämna, hämta och hem/till skolan hela veckan, kan jag nog göra det nu idag oxå :) Allt för att min prins ska må bra och ha roligt! Mitt hjärta <3
 
Kom hem och såg alla riskaksmulor som blev när lilleman hittade sin "gottelåda" i sin väska.. Bara att dra fram dammsugaren, även fast det inte lockade nå värst mkt! Drog igenom hela hemmet, och torkade även golven.. Dregglet och snoret rann, fick kämpa med att andas. MEN HALLÅ, DET BLEV RENT IAF!! :) Förstå hur det har sett ut denna vecka när mamma Linnéa haft noll ork till någonting..
Så ja, nu luktar de gott och ser någorlunda rent ut.. Så rent de kan se ut när man har barn :)
 
Sittar och käkar pizza rester från igår.. Var så hungrig igår efter att knappt ha käkat någe i veckan, så de blev att beställa hemkörning.. Rätt dyrt, men värt de :)
Mumma..
 
Måste ner och boka om tvättstugan oxå, hade inte riktigt orken eller lust att bära massa tunga tvättpåsar idag :)
 
 
 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0