- Oh, what a day...!

Kevin gillar att gå till dagmamman om dagarna.. Imorse satt han sig i vagnen vid 7 och väntade på att jag skulle bli färdig med allt så vi kunde gå. haha! Såg lite roligt ut när han satt och käkade banan och drack vatten och njöt av livet.. :) Så vi kom iväg i tid idag, men ändå kom jag för sent till skolan! Jäkla bussar! Varför ska alla åka buss när jag ska det för? :p
 
Har haft tvätt och städdag idag. När jag hämtat plutten vid 14 var det bara hem och arbeta.. :) Så nu har vi rena kläder igen, och hemmet ser någorlunda ut. Är helt slut i benen efter att knappt setat nåt idag.. 
Var i butiken idag och "jobbade", hur kul som helst :) Stod i kassan, de är rätt roligt nu när man börjar förstå hur det funkar..
Så roligt att gå till skolan när man har klasskamrater man kan vara sig själv med, som går att prata med :)
 
Imorgon ska vi till Bvc och kolla läget på plutt. :) De lär nog gå bra.. Så ingen hemmadag blir det imorgon heller, ska till köpis oxå och kolla vantar och mössa till plutt. Med tanke på att de är ute hela dagarna ska han ju vara varmt klädd :)
 
Blir nog att köpa ny säng imorgon kväll med, hoppas hoppas! :)
 
 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0