- Vem har tagit min kexchoklad... ??

Fick besök av Emma och Ebba här efter kl 16. Jag och Kevin var ute i lekparken när de kom, tänkte att vi skulle möta upp dem. Men såklart missade vi dom, såg dom när dom gick in i trappen, hahah :)
Så var bara in och fixa med tacos.. Mumma.. :)
 
Ungarna har lekt och härjat runt. Dom åkte hem vid 19, och då var det bara att kasta lilleman i säng som ligger och sussar gott nu :) Trött efter dagen..
Själv ligger jag och tittar på simpsons och glor runt på datorn, väldigt roligt! Blir nog tidigt i säng ikv känns de som.. Finns inget att göra =/
 
Gick bra att åka/gå och hämta Kevin hos dagmamman å, han låg och sov i vagnen när jag kom. De hade precis kommit hem nästan efter att ha varit borta på bibblan och en lekpark :)
 
 
Ajaa, ville bara skriva något !!! :)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0