- I ett fotoalbum, där står tiden stilla..

Har skickat iväg massa kort på framkallning nu hos fuji.. Gjorde även två förstoringar, hoppas de blir bra! :) Ska även fixa almanackor till nästa år tänkte jag, klistra ihop bilder från liten tid till nu på lilleman. Ge bort i julklapp kanske? :) Jag och Basse ska iaf få en varsin..

Har fixat internet hemma oxå, äntligen!! Har ju inte gått så bra hos de stora företagen, som Comhem och bredbandsbolaget, eftersom jag är/varit hos K-Olle.. Så jag och Basse luskade reda på vad företaget hette som vi hade i valbo förut, innan Basse skaffade Comhem. Och japp, hos dem fick jag stå på ett abbonemang :)) Tyfon, i love you! Men de blev någe knas, trodde jag skulle få en router/trådlöst, men de fick man tydligen bara om man tecknade telefon oxå, typiskt! Men Basse skulle tydligen hjälpa mig och kolla vad en router kostar i affärn och om de funkar att ha sån :) Kan ju nada om sånt där, skönt att få hjälp, så jag inte köper något som inte funkar.. Nu är det bara en ny dator som ska införskaffas oxå :(




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0