Flytt


Ja, idag kom den första människan och kollade på min 1a. Får hoppas hon tar den så vi kan flytta tidigare..
Fick lite panik när hon ringde, såg inte allt för kul ut ute i köket efter matlagningen igår, men de fixade man snabbt, hehe..
Hon blev nog intresserad av den. Enda nackdelen var väl att det inte finns någon ballkong för dessa pengar man betalar, faktiskt. Men men, håller tummarna iaf. Får gärna komma fler och kolla oxå. Vill ju flytta nu!

Hungrig är jag igen oxå fast jag åt nyss. Egen gjord böngryta, eller vad man ska kalla den. Nog de goaste som finns, och magen blir det fart på!
Ska nog göra ordning sånt och frysa in och ha som matlåda sen när lillen kommer.


Nej om man ska börja plugga lite MA, har slutprov imorn. Och de känns som att de kommer gå åt skogen :(
Men först ska jag äta lite daim. hihi..







Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0