Ge mig en miljon!


Mm, idag ska vi spela miljon bingolotto. Får hålla tummarna och tårna att man vinner nån ynka peng iaf! Men en miljon skulle ju inte sitta fel. :)

De gick bra hos Bm, fick höra lillens hjärtljud och ta prover och sånt. Bm kom fram till att jag ska börja äta järn tabletter oxå, de har jag nästan förstått då jag känt mig trött och hängig..
Sen har jag gått upp 5 kilo sen i september/oktober då jag skrev in mig. De känns rätt skönt, trodde det skulle vara mera faktiskt. Får väl hoppas jag håller vikten någorlunda bra till slutet iaf.

Inte känns det som att de är nyår imorgon heller.. Vart har året tagit vägen?

Aja nu börjar det på tvn.

pöss pöss!

 Jag och B på nyår förra året uppe i Övik när syrran bodde där.. Att det redan gått ett år!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0