Ja


Ja, min dator lyckades ju få virus igår. Sån där fejk virus, då dom bara vill att man ska registrera sig och sånt där. Men tur nog är jag så smart att jag sket it och stängde av datorn, och så fick B fixa de när han kom hem. Sånt där hatar jag och ger mig inte på frivilligt. Usch! Men B fick nog bort allt iaf, och nu funkar pärlan som vanligt. hihi :)
Och blogg hade ju nå fnatt igår oxå, hela deras sida var ju kocko.. Gick inte att logga in.

Fick hem lillens första kläder igår, en mysig dress. Men tyckte den såg så liten ut, så får hoppas han inte blir en liten tjockis. hehe.. Fick även hem "björn dressen" idag, så söööt! :)
Får fixa bilder på det senare..

Denna vecka är en sån där sur vecka, då man inte har så mkt pengar. Hatar verkligen veckan innan löning!! Och B är inte rolig att vara med heller, när han inte har någe snus. Skulle lätt kunna hyra ut honom till nån med pengar, haha! :)

Just ja, dom är färdig med städning och sånt i nya lgh. Så vi ska nog dit nån dag och kolla läget och få nycklar. Äntligen kan man börja planera, börja packa och dona!

Aja, pöss pöss!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0