Julstök


Började dagen med att bli väckt ett antal gånger av B som ringde och dryga. Klev upp och började städa lite lätt, diska och sånt. Slipper man göra de imorn. Spelade Lasse stefanz skiva Svängjul på högsta, vilka känslor man fick! Attans :)
B kom och hämta mig när han slutat jobba, så åkte vi och handlade på willys i Sandviken. Bra mkt folk, men de gick bra ändå tycker ja. Gudarns vad B handla julmat, han har att äta nu kan jag lova. haha! :) En annan äter ju inte så värst mkt på ett julbord..
Lagade iordning jansson, köttbullar och skinka iaf, så de är färdigt tills imorn. Bara äggen kvar att fixa imorgon, sen kan vi njuta av en god middag. hihi..

Spelade Bingolotto nu ikv oxå, och såklart vann man inte ett skit. 1 nummer ifrån hela tiden! Funderar på att sluta prenumera på bingolotto. B har ju vunnit mer och han köper sina i affärn, orättvist tycker jag. haha. :) 

Lillen fick hem sin första bok idag oxå, boken om dig själv. Riktigt fräsig.. Önskar min mor och far hade skrivit en sån bok om mig som barn. Hade varit roligt att ha nu och läsa. 

Nu nyss har man bäddat sängen med nya lakan och kollar lite smått på nån film som B tittar på på 2an.. Verkar rätt bra.


 Startpaket till bebis, finns att beställa från goboken.

 Första knäcken gjord. Smakade rätt mkt socker bara, tror de lär vara lite längre i micron nästa gång.

 Man kan ju tro att det har snöat lite grann ute..

 B ville få en bra hoppbild på Sune, men de gick inte så bra. De ser mer ut som han "skakar tass." hihi :)




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0