Lasse Stefanz <3


Just nu håller B på att leka med katterna med laserpekarn, dom är tokig i den! Energi får dom till max.. Men är faktiskt ingen djurplågare, så dom får inte "leka" med den allt för ofta.

Hade nationellt prov i Matten idag och slutprov i engelskan, hade även slutprov i Matten igår. Så ja, tre prov på två dagar. Inte illa!
Matten gick väl åt hell, som vanligt. Engelskan funkar nog bättre, känns de som. Matten har jag ju alltid haft svårt med, så jag vet ej hur jag ska kunna klara att bli godkänd i grundkursen om jag inte blir godkänd nu.. Usch. Men håller tummarna iaf!

Syrran har vunnit lite kläder åt mig på tradera till lillen. Hitta lite söta och mysiga bodyn som jag vela ha, fyra stycken för 18kr+ frakt, bland annat, med katten Findus på. Mysigt :)

Fick hem tidnigen Får jag lov, idag oxå. Hehe, jag som inte ens betalt dom där 99kr för att prenumera på den.. Men den verkar bra iaf! Fick en kalender för nya året -11 med alla dansband som dom såg ut förr, skit sexiga! hahah.

Ny jacka behöver jag oxå, min börjar bli för liten runt magen nu.. :( Känner mig som en köttbulle i den. Så de blir väl att åka runt och kolla jacka imorn kanske. Hoppas man hittar nån stor och skön.

Pöss pöss hihi



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0