Less..


Känner mig så less idag, vet inte hur allt ska bli med skolan.. =/
Kom ju inte in på det jag vela. Och kom endast in på engelskan, då jag slöa till det rejält i andra ämnena.. Inte ens matten kom jag vidare i. Känner mig så jävla värdelös!! Börjar fundera på om detta verkligen är det jag ska göra, läsa upp betygen, när jag inte ens har orken till det? Jag vill gå nånting som jag får en utbildning av. Vad tjänar jag på att läsa upp betygen? Hmm.. De snurrar i skallen nu kan jag lova.

Inga pengar på telen har jag heller så jag kan ringa en massa samtal. Det skulle faktiskt behövas! Jag vill veta hur det blir nu till våren..!! 
Jag orkar faktiskt inte gå hemma, kan låta konstigt med tanke på hur lat jag varit denna termin, men jag känner att jag behöver något att göra tills lillen kommer. Annars kommer jag gå in i väggen igen!
Jag som ville gå truck kursen :(

Sen allt detta med pengar när lillen kommer, och om jag ens för någe pengar nu om jag bestämmer mig för att läsa endast engelskan denna termin!? USCH!

Ge mig styrka!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0