Måndag natt


Wiiie, idag eller igår? fick vi nycklarna till nya lgh. Hela 8st nycklar, haha. Jätte snälla det par som bodde där innan, kan väl vara några år äldre än oss bara, de sålde sitt köksbord till oss och sen fick vi deras databord.. :)
Så nu slipper vi att leta nytt köksbord, då det vi har nu kommer bli alldeles för stort. Helt underbart! Jag tror jag kommer trivas hur bra som helst i den där lgh!

I lördags var vi som sagt på julbord med Bs jobb. Riktigt trevligt. Men lite små drygt när folk står och stirrar på en och viskar.. Ja jag vet att jag har stor mage! Men man behöver inte glo för de, enklare att komma fram och fråga eller nå. Aja. Kom hem rätt tidigt då B och F skulle upp och ploga tidigt.

Tradera det är farliga grejor de! Har hittat hur mkt kläder som helst som jag skulle vilja ha till lillen, för billiga pengar. Men de skulle nog sluta i dyra pengar om jag kammar hem allt. hehe. . Farligt, farligt.

Snart är det jul oxå, märks om man får fira den själv eller om B slipper att ploga på dagen. Skulle ju vara roligt att se Trolltyg i tomteskogen och Kalle Anka med nån..


 Man kan ju nästan förstå varför folk glodde i lördags när magen stod ut så där mkt! TJOCKIS.

 Fastna för dessa kläder direkt. Men på bilden som användes på tradera såg dom mer bruna ut, i verkligheten ser dom mer gråa ut.. hmm..



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0