Natti natt


De blev ju inte mkt plugga ikv. Fan! Att jag aldrig kan hålla något jag sagt eller tänkt inom skolan. Äsch, får väl hålla tummarna att sakerna har fastnat i huvet efter alla prov denna termin!..

Fick agera bensin hjälp idag oxå, lilla M hade fått soppa torsk i Valbo. Så vi åkte ut och "räddade" henne. hihi :) Roligt att träffa henne igen, de var allt för länge sen.. Även om de bara blev en kort stund. Får ändra på de där tycker ja.


Har hittat en massa kläder till lillen på tradera oxå, men jag vet ju inte om man vågar köpa något? Tänk om de skulle hända något.. Usch, dumma tankar.
Syrran hittade en del hon oxå, massa nalle phu kläder. Hon vill att lillen ska se ut som ior? hahaha. Tänker nog bara klä på honom kläder med tiger på, tiger är sötast. :)
Äsch, har lång tid på mig att köpa sånt så..

Fick hem gravid tidningarna idag oxå, Vi föräldrar, fast dom gör en gravid tidning som kommer ut med 6? nr om året. Rätt roliga och intressanta att läsa faktiskt. Allt om smärtlindring vid förlossning till kläder och sånt..
Men dom är svåra att hitta i affärn, därför jag beställde hem från internet. Fast de flesta var ju slutsålda..

Jag satt och funderade förr på vad jag ska välja för smärtlindring, och de blir nog epidural och kvaddlar. Men hoppas på att han kommer på "direkten", tjoff bara som B säger, haha, så man slipper ta någe sånt där alls. Tycker inte allt för mkt om att få sånt där i kroppen..
Lustgasen verkar ju helt galen, man mår illa och ja vet allt, nej usch inge lustgas! Säger jag nu iaf! haha


Neee, nu ska jag göra mig klar för sängen och glo tv. Klockan börjar bli allt för mkt nu. Och jag vill att min stackars hjärna ska vara lite pigg imorn iaf. hihi..





Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0