Onsdag,


Sune är en liten lurvboll, hihi :)


Idag har varit en lugn dag, plockat och donat lite grann. Sen när B kom hem så fixade vi lite julskinka.
Mumma :) Har ätit julskinka så magen nästan spricker nu. Även Liza är tokig, hon vill nog ha hela skinkan hon, heh..

Nu ska man väl lägga sig och kolla på tv och äta lite clementiner. Har blitt beroende av dem nästan, men de är ju för j'vla gott!

De känns som att man har en liten trummis i magen ibland, livligt är det. Undra om han får pappas temperament? Då blir det inte roligt, heheh..







Kommentarer
Emma - Blivande mamma

Jaha, hehe, vad roligt! :) Jag var beräknad till 8 april först faktiskt =) Hehe! Men vi kanske får en Mars bebis, vi ska prata med en läkare och kurator om planerat kejsarsnitt, då jag har väldig förlossnings rädsla, och jag är rädd att rädslan ska ta över så jag inte vågar krysta :P Så vi får se om det blir en Mars eller April bebis ^^

2010-12-02 @ 14:00:33
URL: http://emmaeskola.devote.se
Emma - Blivande mamma

Jaha, du är ifrån Gävle alltså? =) Får man fråga var ifrån? ^^

2010-12-02 @ 20:22:10
URL: http://emmaeskola.devote.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0