Söndag


Var ännu en person här idag och kollade på lgh, tydligen hade tjejen som var här förr tackat nej. Så ja, man får väl hoppas denna kille tackar ja.

Har städat och plockat lite idag, så nu är min rygg paj igen.. Förstår inte, ska jag bli tvungen att ha de så här redan från nu? Blää. B får massera mig innan läggdags, hihi. :)

Gu vad jag känner mig tjock, känns som att jag lagt på mig hur mkt som helst. Mest runt magen, känns som att det bara är fett, fläsk. Magen ska väl inte vara så värst stor redan nu? Hur ska de då se ut sista veckorna?
Måste nå börja röra på mig.
Tycker inte om att öka så här i vikt, har alltid haft komplex för min vikt.. Har alltid varit kort och mullig, men har ändå kunnat hålla mig på en siffra rätt bra.. Äter ju varken mer eller mindre nu, så så värst mkt lär jag ju inte behöva öka tycker jag. Usch.. =/

Imorn är det skoldag igen, ska in och göra ett till test i engelskan, missade ju att göra nationella. Får hoppas de går bra så att jag kommer vidare.

pöss pöss



Kommentarer
kurdisk muslimsk tjej <3

Trevlig kväll =)

Ha det bra sötnos ! <3

KrAmSiSaR <3

; )

2010-12-13 @ 15:52:59
URL: http://kurdishgirlpeaceandlove.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0