Startpaket


Ja, jag får fortfarande sug efter en cigg, men tack och lov så lyssnar jag på mitt samvete och skiter it.
Har nog lyckats hålla mig rökfri i 2-3 månader snart va? hmm.. Två måste det vara iaf. Duktig ja :)


Har beställt ännu ett startpaket till lillen, från www.goboken.se , man betalar tydligen bara 49 kr. bra bra.
Har även beställt från www.libero.se ,och den kommer väl nån vecka innan lillen kommer. Nu är det bara att hämta ut från www.pampers.se oxå, den hämtar man tydligen ut på babyproffsen eller nå, 3 månader innan bebisen kommer.. :) Värry bra.



Jahapp, två dagar kvar i skolan. Sen är det sommarlov tänkte jag skriva, jullov heter det ju! :) Prima bananer.. Får man se vad man kommer in på till våren, hoppas på truckförare iaf. Så jag får ta en paus ifrån ämnena.

pöss pöss!


 Liza tycker om att sitta på proppskåpet i hallen.. :)



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0