Superwoman


Läste, och läser varje dag, Katrin Zytomierskas blogg, (Bingo Rimérs tant) att hon håller på och samlar in pengar till barn som inte får någon julklapp eller julmat i år, för att deras föräldrar inte har råd. Fy, man blir ju nästan rörd till tårar!
Hon blev vald till "årets mama" i år, och det kan man ju säga stämmer att hon är! Att hon sitter på sin lediga tid och engagerar sig i andras barn, för att dom ska få en fin jul.
Hade man varit rik så hade man skickat in pengar till dessa barn. Men vill ni göra det så gå in på hennes blogg för mer info!! -
http://www.finest.se/katrin


Har varit en seg dag idag, känner mig trött och slö. Tur det är helg snart. Fast har ju fått sova rätt mkt denna vecka ändå, för att jag inte orkat ta sig till skolan. fy på mig =/ måste sköta mig, de är ju inte långt kvar till jullov nu.. Peppa peppa!

Just ja, vi var ju iväg och köpte en vagn i tisdags. En Teutonia duo kombi -04, svart. Ser jätte mysig ut, fick åkpåsar och sånt med.. Bara å köpa nå täcke och sånt senare till. Bild på den får komma senare.
Så nu är det väl bara skötbord i stora saker som är kvar. Kläder och sånt får man väl köpa efter som..
Säng ska vi få/köpa av Bs jobbarkompis. :)

Nee, nu ska man nog lägga sig och glo på tvn. B har redan somnat, tröttmössa =/




Lite kass bild, men det ska föreställa "julen" här hemma! :)


Kommentarer
Emma - Blivande mamma

Har lagt till dig på msn ialf så du vet =)

2010-12-02 @ 21:44:41
URL: http://emmaeskola.devote.se
Emma - Blivande mamma

Är det inte " [email protected] " då? :)



Annars kan du lägga till mig : [email protected]

2010-12-02 @ 21:55:14
URL: http://emmaeskola.devote.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0