Svullen?


Ja, de kanske är så. Att magen blir större pga att jag blir svullen när jag ätit. Eller att jag inte ätit på länge och "proppar" i mig mat för snabbt sen när jag väl äter.. Aja. Idag har magen varit sitt "rätta" jag iaf typ. haha.

Testet i engelskan gick nog bra, får jag hoppas. Får väl reda på imorgon om jag kommer vidare i kursen.
Lär till csn nåndag oxå och greja så jag får pengar i vår, skulle ju vara rätt så bra faktiskt.

Såg idag när jag åkte förbi nya lgh i Valbo att dom håller på att städa den, så hoppas vi får nycklar snart så vi kan börja köra lite små saker! Skulle vara kul..

Äsch, har inte mkt att skriva faktiskt. Ska lägga mig och glo tv.

pöss pöss






Kommentarer
Emma - Blivande mamma

Sv: ja dom går förbaskat fort :)



snitt vet jag inte än om det blir. ska imorgon till en kurator på sjukhuset, och prata om det, & sedan har jag läkartid den 23e för att också prata om det.



Jag funderar faktiskt på om jag ska föda naturligt ialf, vill ju veta hur värkarna och resten känns! :) Men vi får se =)

2010-12-14 @ 17:33:38
URL: http://emmaeskola.devote.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0