Trött onsdag.

Har verkligen inte haft mkt ork idag, vaknade på fel sida imorse tror ja. Mitt humör har inte varit de bästa, men så är det väl nu förtiden.

Tog en dusch som innehöll rakning och peeling av kroppen förut. Nådigt fräsch man känner sig nu. Slipper jag lukta snusk för en dag igen, hahah! :)
Gjorde ansiktsmask oxå, men såklart tar jag fel varje gång. Hatar sån där mask man ska dra bort, blir aldrig nå bra när jag använder sån.. men men.. Skönt var de iaf.

Igår började vi ju som sagt att köra kartonger till nya lgh, och de gick bra. Men tycker synd om B som måste bära allt själv, då jag inte pallar för mig rygg och de.. Får packa lätta kartonger nu framöver så jag oxå kan bära :)
Blev lite lätt irriterad på garderoberna som är där bara, finns 6 st utspridda, och av dem är det bara 1 garderob som har hyllor!? De skulle ju vara skönt att slippa ha alla lakan och handdukar i samma skåp nu när det ändå finns garderober.. Lär väl köpa sådana där trådbackar och ställa in.
Inte ens i garderoberna man ska ha kläderna i finns de hyllor, de är lixom en 3a men så dåligt med plats att lägga saker??
Får hoppas köket är noga planerat iaf.


Imorgon ska vi till Bm och ta prover och sånt.. Får se hur de slutar då.

pössen!





Kommentarer
Emma - Blivande mamma

Sv; ja, riktigt söt, dock inte lika söt i humöret ;) Vi brukar kalla henne för mördar kanin, haha :P hon både morrar och bits när man ska ge henne mat :P

2010-12-30 @ 00:46:20
URL: http://emmaeskola.devote.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0