V.25


Klev in i vecka 25 idag, månad 6, gu de är inte långt kvar nu.. Han har börjat sparka och ha sig jätte mkt nu. Till och med B är förundrad över de, han låg och klappade på magen igår och fick sparkar till svar. hehe :) Kanske har han mitt temperament ändå, eftersom han är så lugn ibland?


Bebisen väger nu nästan 660 gram och är ungefär 35 cm lång från hjässa till häl. Nu har den fått lite kroppsfett och ser mindre "mager" ut. Sinnenas utveckling har kommit en bra bit på väg. Undersökningar har visat, att ett 26-veckors foster reagerar på beröring. Om du lyser med en ficklampa på magen kommer bebisen att vända på huvudet, vilket betyder att synnerven har börjat fungera.

----

Julafton igår var helt klart okej! Vi käkade gott och bara mös. Jag fick två linnen och en tröjtopp av B. Känner mig jätte usel som inte kunna ge honom något pga pengar. Men när jag väl får pengar ska jag ge honom allt han vill ha och lite till!
Värdelöst detta :( Mår inge bra av att inte ha pengar.

Idag köpte B ny tv och ett xbox. Så han har setat och fifflat med spelet hela kvällen nästan, vilka high tech grejor alltså! Tvn kommer upp i nya lgh. Onödigt och packa upp den här när vi ändå ska flytta snart.
Ska få låna kartonger av Bs jobbarkompis, så vi kan börja packa imorgon.. wiiiee! :)

Alltså, att gå med B i affärer är som ett träningspass nästan, hahah! Får sån kramp i magen nuförtiden oxå för han ska springa genom butikerna. Men de är kul :)

pössen




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0