Buzz buzz


Liza fick helt plötsligt en kväll väldigt blåa ögon..
Liza fick helt plötsligt en kväll väldigt blåa ögon..


Ja, då var det onsdag igen, och det var ett tag sen man skrev här. men så är det ibland!

I fredags gjorde man sin första tatuering. "argt och ledset" körsbär på underarmen, jag är bra nöjd!, och det gjorde inte så där jätte ont som man trodde det skulle göra. mest en skön känsla, drygast är ju att sitta still så pass länge, tror jag satt 1 och 1 halv timme. Bra duktig kille på att tatuera, etunas bästa sägs de.. :) nogrann och bra.

Lördagen var man på 50 års fest, då Basses far fyllde år. Det var en trevlig kväll :) lärde mig dansa och allt. hahah!


Hjärtat mitt är sjuk, och oj vad man får höra det hela tiden, nyss kom han med en så bra kommentar som att;
jag kommer dö.
Jo tjena, dör han av lite snor i näsan har han lyckats bra. haha :)
Som min mor sa, ring en ambulans. jo de märks hur denna kväll slutar.. hah.
Pojkar är väl för söta, hihi :)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0