Fixa och trixa

Har setat och gjort om designen på bloggen lite granna, fan vad svårt de är innan man fattar! men nu börjar de ta sig iaf. Men jag ger upp för ikv då jag är alldeles för snorig och groggi för detta, haha! :)
Om ni har nå tips får ni gärna säga till !? skulle bli hemskt glad.


Känns som att man är mer snorig idag, än vad man var igår.. hatar verkligen att vara snorig.
Mitt humör försvinner och orken finns inte ens.
Orka knappt gå till affärn förr idag när vi skulle köpa bak tjosan så vi skulle kunna baka scones.. oj oj.

Nej, de blir nå att ligga still imorn, sen på tisdag har man tvättis och sen åker man neråt etuna.

Nu ska jag umgås med hjärtat och glo runt lite, baj bajs!







Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0