Yeha

Ja, det har hänt mkt nu på senaste tiden. Man har blitt sambo igen, fast en mkt bättre sambo nu!, man har finare soffa, men icke så jätte skön, haha. och en större och bättre säng! :)
Det känns bra detta, även fast man skulle vilja bo själv kanske. Hann ju vänja mig med att vara själv nån månad iaf.. Men men. Jag trivs så jävla bra i denna lägenhet oxå. Har nog aldrig trivits så bra som i denna, förutom den i färnbo då.

Hjärtat lekte handyman igår, han satt upp spegeln i hallen, och en tavla vid sängen. sen kom de roligste, han skulle sätta upp en lång hylla ovanför tvn.. (har ny tv oxå!) haha! det gick ju som det gick.
jag höll på garva ihjäl mig där jag låg i soffan, försökte kväva skratten under täcket, men gick inte så bra! hahaha !! Hjärtat vart ännu mer arg och rev ner allt, för de inte ville som han ville. Så det sluta med en trasig hylla och stång saken blev böjd. Och jag bara skratta, man kan inte annat göra när han är sådär, han är så söööt! aldrig sett en arg karl som är så söt som han..
Så ja, de är bara att köpa en ny hylla. Det var det som var tänkt sa han, hahah , bara tanken av hur de såg ut här igår får mig att börja skratta.. oj oj .. :)  


Sen så, det börjar bli vår ute. Äntligen! Slipper man klä på sig allt för mkt när man ska ut om dagarna.. det gillar vi. :)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0