Busslobbar...!?


Äntligen hemma efter en dag i skolan.

Gu vad jag känner mig irriterad på folk idag, vem har lärt dessa människor att gå!? Dom verkar ju fan ha en stång i röven allihopa.
Är det is på hela j**la gatan kan dom ju inte tro att man kan hoppa undan hur jävla fort som helst, sen när de kommer cyklar i raket fart emot en oxå! Dom kan väl för fan hålla sig på en sida, när jag har valt min sida att gå på, där man minst är i vägen, nej men då ska folk komma där åt iaf!! usch less.

Sen dessa små busslobbar, fjortisar, äsckelbarn som ska hålla på och dryga sig på bussarna..! Dumt att inte bara sitta på röven och bete er, de går ju fortare att komma hem på så sätt!
Nej, men då ska vi hålla på att trycka på knappen hela tiden så bussen lär stanna vid varje busshållplats, och trycka så inte dörrarna går igen.. Kan förstå att busschafförn idag blev rasande. Hur fan är ungdomar idag uppfostrade?
Det är inte lätt att komma till Fbacka idag, så dumt att inte bara vara glad när bussen kommer.


B kommer tydligen hem ikv redan, då killen som han jobbar för kommer tillbaka imorn. Så han blev ju inte borta länge. Jag som ville ha sängen för mig själv inatt!, haha. Puss på dig.


Gick bra hos Bm, fick papper och sånt om vistelsen på sjukan sen. Sen en ny tid. Kom på det att man får ju inte gå på Ul nå mer, om de inte är så att de händer nå.. Buhu. Jag som ville.
Men jag har ju fått se han två gånger nu, myspojken. :)





Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0