Dags igen,

Ja, då var det dags igen att försöka hålla denna blogg vid liv, får se hur det går. Ska fixa ny design och sånt, kanske de känns roligare att skriva?

Börjar med ett sånt där drygt test så, ni ynka få besökare/läsare, får veta lite mer om en.. :)


Hur bor du: I en 1a i Fbacka med man och två kattor, men snart i en 3a i Valbo.
Brukar du komma i tid: Yttest sällan, men jag försöker!
Hur lång är du: Väldans kort.
Kan du laga mat: Ja, när jag orkar och anstränger mig brukar det bli rätt bra.
Vad jobbar du med/pluggar du: Pluggar just nu upp mina betyg från gymnasiet på komvux.
Vad har du på dig just nu: trosor och nattlinne/sovlinne.
Har du någon fobi: Hmm, äckliga små insekter kanske?
Hade du en bra kväll igår: Ja, myskväll som alltid!
Vilket är ditt senaste inköp: Kläder, mat och sånt där tjafs.
Din favoritdryck på morgonen: mjölk, vatten eller cola.
Var fick du dina senaste pengar ifrån: Csn
Har du sovit i din egen säng inatt: Ja, eller de är Basses säng, men han är snäll och låter mig sova i den, hehe.
Vad hade du sönder senast: Hmm, kommer inte ihåg.
Vem snackade du med senast: Basse eller kattorna. 
Varm favoritdricka: Får väl blir oboy eller the.
Favoritdricka när du är riktigt törstig: vatten eller saft.
Alkoholhaltig favoritdricka: öl
När gjorde du senast något riktigt dumt: Hmm, när jag handlade kläder fast jag knappt har nå pengar kvar..
Saknar du någon just nu: Ja, allt för mkt!
Vad ska man göra för att få dig irriterad: Tjata, tjata, tjata!
Någon jag stör mig på: allt och alla, eller mest mig själv för att jag är så lat!
Intressen: sova, sova, sova, njaa kanske familjen.
senaste person du kramade: Basse
Senaste person du ringde: Basse slusk
Senaste person som ringde dig: Mamma eller Basse.
Vad drack du senast: cola
Vill du ha barn: Ja, det vill jag.
Längtar du till din nästa födelsedag: Njaa, de är inte så värst roligt att fira födelsedagar nu när man börjar bli så gammal, heh..
Har rakat dina ben någon gång: yes box.
Är du sugen på något nu: Mera cola
Hur många koppar kaffe dricker du en vanlig dag: dricker inte kaffe.
Använder du hudkräm: ja, ibland så.
Attraheras du av män med skägg: ja, på vissa är det snyggt.
Micro-pop eller poppa själv: Äter inte så värst mkt popcorn, men när det väl blir så får det bli micro-pop.
Brukar du baka: Japp, sockerkaka och kladdkaka till herrn i huset. hihi.
Röstade du i det senaste valet: japp, men de blev ju inte bättre.
Är du nöjd med ditt liv som det är nu: Japp, trivs som fisken i vattnet!
Vilken låt lyssnade du senast på: Hmm, lär nog vara, Lasse Stefanz - Drömmar av silver. Älskar den låten!
Har någon annan sovit i din säng inatt: Nej, jag sov i Basses, hehe.
Vad tycker du är äckligt: allting just nu, typ. Känns det som.
Har du pengar på mobilen: Japp ringer inte allt för mkt.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0