Fredag kväll, vilken härlig kväll ?


Ja, idag har man varit hemifrån nästan hela dagen. Tog en runda på Ikea med F, blev ingen stor handling men Sune fick nya leksaker iaf. haha.
Har hittat en del saker jag vill ha till nya lgh iaf, massa blommar och sånt! kommer trivas hur bra som helst i den där lgh känner ja.

Var även in på Jysk och kollade, och där köpte jag en rund liten kossa som säger/skriker MUUU, och när jag kom hem fick B tag på den och kan ju säga att min lilla svarta sak vid namn Liza blev vettskrämd, haha, stackarn.
Sen fick dom en hamster som går på batterin oxå, som for runt i hela rummet, men den var inte så omtyckt. De kollade mest bara på den med stora ögon och funderade på vad det var.
Tygleksakerna från Ikea var mycket roligare, tycker Sune iaf. :)

Har inte rökt på 1 vecka nu snart oxå, de har gått fort och bra. Hoppas de kommer gå så här bra hela tiden. Men bra rastlös blir man. Man är ju van att bara kunna ta en cigg när man är uttråkad, men de går ju inte nu. Så vad ska man hitta på ist? Håll tummarna!

Nej, undra om man ska fortsätta glo tv.
B ligger och sover, hårt arbetande man de där, jobbdag för han imorn oxå.





Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0