Hej hej

.....hemskt mkt hej!

Vilken värdelös jävla lördag alltså, är så rastlös så jag vet inte alls! 
B är ute i skogen och kollar på sådana där fjolliga crossar med hans jobbar kompis. Förstår inte vad det är som är kul med sånt? Hade varit roligare om det hade var rally eller nå, nåt med bilar iaf!..
Sen att man redan är snorig oxå, gör ju inte saken roligare att stå där i skogen och huttra så här på kvällen, så nej, hemma blev jag. Usch!

Nästa helg lär nog bli roligare, om vi tar en tur till Ludvika. Fy attans vad glad jag är över de, har äntligen hittat den vagn jag vill ha.. lite tidigt kanske, men jag fastna totalt för den! hihi :)
Hoppas syster yster och peter kommer upp oxå.

Vill ha så mkt, och göra så mkt. Men pengarna sätter ju stopp för allt! Tänk om man kunde vara klar med utbildningen och skolan och kunna börja jobba.. Hur bra skulle man inte ha med pengar då? hhaha,

Saknar lite tiden från förr oxå, man hade alltid något att göra om helgerna. Men nu, vad finns det att göra? Eller har man kommit ifrån allt roligt precis? Aja..
Saknar er alla iaf!






Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0