Jul, jul strålande jul!


Fy attans vilken julkänsla jag hade imorse! Precis sån där känsla man hade när man var mindre på julaftons morgonen, vaknade med ett leende på läpparna och undrade om jag sovit så länge? haha.
Längtar verkligen tills man får börja pynta! Får se om man köper en riktig gran i år, skulle vara skit mysigt. Men de är kanske lite onödigt att ha när man ska flytta i januari sen? äsch.
Älskar vintern.

Har städat och plockat lite idag, det lilla jag orkar. haha, har verkligen tappat all lust för att städa. Kan nog ha att göra med tröttheten som kom förr, orkar fan ingenting känns de som.. Sen känns de inge roligt att städa heller, för bara någon timme senare ser det likadant ut. Drygt.

Har varit rökfri en vecka och tre dagar idag, fy så duktig jag är. Det här ska jag nog klara av, inte äter jag mer heller och vikten verkar hålla sig där den ska, tycker jag iaf.. Man får käka frukt ist för godis när suget kommer kanske? hahaha.
På fredag ska vi och kolla läget oxå, får hoppas att allt är ok.

Idag till middag ska herrn tydligen ha potatisgratäng, kött och sås till middag. Så ska väl börja greja med det snart, tur man är ledig idag så man har lusten att göra en sån middag.




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0