Måndag,


Ja, måndag idag igen. En ny skolvecka att se fram emot, usch. Vill ha lov nu!

Gjorde sökningen till våren idag, sökte en kurs om att bli truckförare och sen grundämnena. Undra om man kommer in? De är två dagar i veckan, kvällstid i två månader. Det är ju inte farligt alls!
Hotell tjosanet som jag ville gå har dom tydligen tagit bort för att det var för några som sökte. Men dom sa att dom hoppas att flera söker så det kommer tillbaka, blev lite ledsen faktiskt, jag som ville gå det!
Det lär väl märkas hur det blir i vår sen.

Imorgon bitti åker B upp till Hudiksvall och jobbar, han ska vara där uppe till på torsdag. Ska bli lite skönt att få vara själv faktiskt, behöver lite ensamtid känner jag. Men jag kommer såklart sakna honom!.. Få sån där "sakna på riktigt" känsla.
Hoppas allt går bra för honom uppe där!

Imorgon ska jag till Bm, undra vad hon vill prata om då? Kolla blodproven och sånt kanske? Undra när jag får en ny tid till Ul, vill ju se min Kevin igen.. :) Han är efterlängtad. Så mysigt med sparkar.

Ne nu är det väl läggdags så man kommer upp i tid imorgon.





Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0