Nu är det jul..

... här i min lgh!

Ja, nu kan man säga på rikigt att de är jul här hemma. Vilka julkänslor jag har! :)
Var och shoppade det sista idag på coop i valbo, vela inte åka längre pga all j*vla snö! Kom hem och plockade upp allt, och ack så fint de är nu. hihi.
B fick spel på gardinstången i köket bara när han skulle sätta upp julstjärnan, annars gick allt bra. heh..

Fick en ny mobil av B i tidig julklapp oxå, tack hjärtat ännu en gång!. En sony ericsson walkman, verkar funka fin fint. Min andra håller på att ge upp. Stänger av sig själv och grejar, inge kul precis när man pratar i tele med nån och den dör utan att batterit är slut. heh..
Har tömt min gamla mobil på bilder och sånt nu, var inte så mkt bilder då kameran är ganska kass, men men..

B ska ut och ploga 5 imorgon bitti, så de blidde nå inget med att hämta vagnen imorn tror ja..




Bild ifrån när vi prova sätta upp tältet inför power meet. hahah :) Liza tyckte om de iaf.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0