1 dag!

Ja, 1 dag kvar. Alltså ska det lilla monstret komma imorgon. Men de tror jag inte han kommer göra.. Kommer nog kliva bra över tiden.
Fast har han inte kommit nästa vecka ska vi ringa Ul och boka tid där och kolla och ha oss. Så hoppas han kommer själv, så dom slipper sätta igång än. :)

Har varit ute på två promenader idag, lär ju försöka få igång honom. hehe! :) Jätte mysigt att gå omkring här i Valbo. Har sett många hus man skulle vilja ha och bo i. Drömma får man ju göra iaf :)

Jag och B har nog inte haft den bästa dagen idag, varit sur och irriterad på varann. Eller iaf jag på honom! Men vi har väl talat ut om saker och ting nu.
De är väl jag som har svårt att ha folk nära mig hela tiden, aldrig få vara själv och ha det tyst. Det är inte lätt att ha nån som ska tjata och prata hela tiden hemma! haha :) Nu när jag känner mig trött och hängig är det rätt skönt att få lite ensamtid ibland. Men då blir man ju anklagad för att vara grinig ist.. Tänk om han bara kunde förstå ist för att klaga! Äsch!!


Nu är det snart BB! :) Bajs på er.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0