Mmm.

Var iväg och vägde lillen igår som sagt, och han väger nu 4085gram och är 55cm lång.. :) Ersättningen gör underverk tydligen, han kommer ju bli en liten knubbis om vi fortsätter med det.. Ska dit nästa torsdag igen och väga honom. Och just ja, igår tappade lillen sin navelsträng stump oxå, han börjar bli vuxen. hehe :)

Han har varit väldigt kinkig idag, och mitt humör har pendlat. Kan nog ha att göra med att jag äter för dåligt! Men han lugna ner sig lite nu ikv och somnade ovaggat i babysitern. hehe :) Behövde bara sätta ner han och röra till lite på den så den gunga till, så slockna han. Söt :) Har lagt han i sin säng nu, får se hur länge han sover. Tuttarna börjar ge med sig. haha.


B är iväg och badar med sina jobbarkompisar på firman. Kul! Blev lite lätt sur på honom faktiskt, känns så orättvist att han ska få komma ut och umgås medans jag ska sitta hemma, som vanligt! Känner mig som en gammal kärring.. Men jag får ju mys med världens finaste unge iaf :)

Ingen dålig degmage man fått! :)


    


Kommentarer
Emma - Mamma till Ebba

Oj, en stor kille ni har :)

Och degmage, ja det kan man ju verkligen kalla det! :P hehe.



Om du vill komma ut och umgås kanske vi kan ta en fika nån dag i framtiden? =) Roligt att lära känna lite mer folk med barn, speciellt er eftersom det bara skiljer våra bebisar en vecka imellan :) Kram

2011-05-02 @ 12:22:47
URL: http://emmaeskola.devote.se
Emma - Mamma till Ebba

Ne man gör ju inte det :) Tar bara en lång promenad med hund o Ebba, sedan sitter man bara vid datorn nästan.. =) Men just nu har vi inte så mkt pengar att röra oss med, så kanske nästa månad? Så tråkigt att inte ha pengar!

2011-05-02 @ 17:51:45
URL: http://emmaeskola.devote.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0