Rubrik

Mmm! Det är söndag idag igen.
Och om mindre än en vecka är vårat monster beräknad att komma, fredagen den 8e april.. Trodde aldrig dessa månader skulle ta slut, dom har ju nyss börjat? Snabbt har det gått, har knappt förstått att jag ska bli mamma, och ha en person till att bry mig om. Att skydda med mitt egna liv.
Inte förens monstret ligger i min famn, kommer jag nog förstå att denna underbara varelse är min. Som jag har skapat! Eller ja, med hjälp av B då, hihi :) jag längtar!

Vi missade tvättis idag! Surt, vaknade halv 1. Skulle börja tvätta vid halv 12. Så nu lär jag ner och boka om igen, har nog aldrig missat tvättis så här många gånger förr. De kanske har att göra med alla dessa trappor och att min kropp är lite trött nu? Orkar verkligen inte ha tvättis längre! Tur B hjälper till iaf, men ändå. Skulle vilja ha en maskin hemma, men de är ju en viss person som vill behålla badkaret. haha! :) Får försöka hitta en liten maskin att ställa in där, som man kan tvätta barnkläder med iaf. Skulle vara perfekt!

Och ja, jag förstår inte vad som tagit åt B idag! Han har diskat och lagat mat och nu byter han på kattlådan.. Hmm.. Jag tackar inte nej till detta iaf, mer diskning åt B! haha :)



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0