Slött sa smeden..

Ja, ännu en slö dag. Har nyss diskat och ätit, inte samtidigt då! Tack å lov. Blev ris med sån där stark köttsås till, farbror ben.. De är rätt gott. :)

Volvon gick igenom efterkontrollen idag. Bromsarna tar nu mkt bra! hehe :) Så nu slipper vi bry oss i bilen ett tag framöver, till och med skatten är ju betald. Kors i taket!
På tal om skatt, jag fick hem sånt där skattetjosan idag. Och kors i taket, jag är skyldig CSN 258kr. Skrattretande! :) Men men, vad kan man göra?

Sune min lille prins, han är lite frysen av sig ibland. Han tycker numer att han får plats och ska ligga mellan mig och B när vi sover om nätterna. Inte det roligaste alla gånger, både ha en man och katt som tar upp hela sängen!
En större säng skulle ju faktiskt inte skada, undra om man ska börja spara sen? haha :)


Kommentarer
IssaTrönnblom

Hejsan!

Just nu har jag en tävling på min blogg där man kan vinna ett valfritt smycke. Om du vill vara med och delta kan du gå in på den här länken http://tronnblom.blogg.se/2011/march/vinn-valfritt-smycke.html . Om du inte gillar sånna här kommentarer så är det bara att ta bort det och låtsas som ingenting. Ha en bra dag :) ♥..

2011-04-05 @ 19:02:42
URL: http://tronnblom.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0