Tuuudiluuu.

Mja, idag är första dagen jag är hemma med lilleman ensam. B började jobba idag på prov. Och än så länge verkar allt funka iaf. Lite gråt här och där, men de är för att jag är så seg med att värma ersättning och de. Stackarn, måste ha en så sölig mamma. hehe :) Men efter mat och gos så somnar han och sover i sin säng. Just nu ligger han och sover, men lär väl väcka honom snart, ska iväg till BVC och väga honom idag igen. Får se hur mkt han har gått upp.

Var iväg och skulle köpa amnings bh igår. Men de blev ju helt fel storlek såklart! Jag sa det till B i affärn att de kommer säkert bli fel, och ja, de blev det ju oxå!  Lagomt sur jag blev. Varför är amings bhn så små för? Vad ska man ha för storlek egentligen? Hmm.. Får prova i affärn när vi åker och byter, om man nu får göra de. Skulle ju vara skönt med en "riktig" amings bh.

Gu, vad jag hatar nätterna. Jag är så trött av mig och hatar att bli väckt! Så stackarn lär stå ut med att hans mamma är sur och grinig på nätterna, men jag försöker faktiskt hålla humöret uppe! Men de är inte lätt när lillen inte vill tutta som han ska och bara skriker. Men men, de går ju över! :)
Peppa peppa!!




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0