Badunge

Kev har nyss badat, han fick prova badstolen. Den var omtyckt! Han satt hur bra som helst, men jag höll honom i ryggen och så ändå.. Han sprattla med benen och försökte få tag på badankan, hehe. Den stoppa han i mun oxå. Inte så värst fräscht kanske! :)

Han har börjat skrika/prata/gapa som en gris. Ja, som en griskulting iaf. haha! Låter jätteroligt. :) Man hör vart han är nu förtiden iaf.
Har försökt fånga det med kameran, men han slutar så fort jag plockar fram den. Han är smart den där!

--

Hade en jätterolig dag/kväll med syrran igår. :) Vi käkade på stan och handlade lite till Kev och syrran.. Hon tyckte vi hade bättre kläder här uppe på HM än nere i Etuna. De kan jag nästan hålla med om. :) Kev var lite blyg mot henne i början när vi mötte henne vid tåget, men sen när hon börja prata och skämta som hon gör med honom, fick han fram ett litet leénde och skratt. Skit söt :) Han fick smaka lite banan igår.  Kladdigt men gott :) 
Syrran ska komma upp den 25 oxå. Vi ska på Gävle crus :)

Gu vill ha en ny kamera. Jag har ju lyckats ha sönder Basses :( Tappa den när jag skulle kliva ur bilen förr. Så nu har objektivet gått sönder. Den fastnar och bilderna blir jättesuddiga.. Faaan.. :(





Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0