Blöbb

Har kokat Kev nappflaskor, diskat, lagt en trött kille i säng. Vad göra nu? :)

Kev ligger och stånkar och stönar inne i rummet nu, vill inte alls sova.. Igår vid kvälls läggdags lyckades han vända sig i sängen igen, låg tvärsöver sängen med fötterna ut genom spjälorna, haha! Och imorse låg han med fötterna på huvudkudden. De går undan nu gott folk. :) Min klutt.

Han fick en liten gosehund av sin farmor när han var nykläckt. Den tycker han väldigt mkt om nu, den har legat i hans säng enda sen han var liten :) Han pussar och kissar på den, drar den i örat. hehe.
Han satt med den i knät igår i stolen när han var naken, inte tänkte jag på att han kunde kissa på den, haha. Men tur nog hann jag se och fick bort den innan den blev allt för blöt. :)

Ska försöka få min älskade unge att sova nu. Han bara skriker av trötthet! :(


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0