Dag 11 – Någonting jag oroar mig för.

Eftersom jag missat två dagar kör jag dom två i samma inlägg.. :)


Ja, de finns nog mkt jag oroar mig för. Att jag inte ska få leva tills min son blir stor nog, att världen ska gå under, 2012 va? Sen att jag aldrig ska bli klar med skolan och få komma ut och bidra till samhället, haha! Nej men, de är väl små saker man oroar sig över..


Dag 12 – En bild på ett ställe jag vart på.

Eftersom jag aldrig varit utomlands, kan jag inte lägga upp en fin bild på det. Är inte ens så överdrivet sugen på att åka utomlands heller, bra mkt finare och spännande i vårt eget land, och grannländerna kanske. :) Min mor vill åka utomlands när hon fyller år nästa år, men jag vet inte.. Står nog över faktiskt. =/ Vet inte varför, kan nog ha att göra med allt skit som händer runt om i världen nu. Men iaf!,

En bild från stranden nere hos far vid hans sommarstuga i Ängsholmen. Där är jag uppväxt och där vill jag vara om somrarna..



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0