Dag 16 – Innehållet i min väska.


Dag 16 – Innehållet i min väska.

Mja, eftersom jag inte använder väska så ofta, eftersom jag inte har så mkt krafs med mig ut, så får jag beskriva vad som finns i Kev skötväska. De är där i jag brukar ha min plånbok när vi är ute..

- Blöjor och våtservetter, ibland rumpsalva
- klädombyte
- min plånbok
- spy/dreggel filt.
- mat/nappflaska.
- leksaker till Kev
- vattenflaska

Har jag väska brukar det plockas ner,

- vattenflaska
- plånbok
- Lasse stefanz bok
- mobil
- kamera
- tamponger/bindor
- leksaker till Kev
- tuggummi
- och lite mer krafs som bara åker med i farten..

Oftast brukar jag ha allt de nödvändiga som ska med ut, antingen i fickorna eller i Kevs väska.. :)



Dag 17 – En person jag vill byta liv med för en dag – och varför.



Hmm ja.. Kanske Pink eller Carolina Gynning. Dom verkar ha ett spännade liv båda två. Dom har varit med om mycket och har ändå kommit långt. Dessutom ser dom ju bra ut båda två.. :) Smala och fina. Eller nåt.





Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0