Degprutt

Har ingen ork alls denna vecka, denna dag. Vill bara ligga och inte göra någonting. Jag behöver verkligen komma ut om dagarna. Men denna jävla värme tar kål på mig, jag blir lätt irriterad, allmänt less och idiot. Kul? Javisst.
Har haft en busvecka med Kev iaf, han gillar den nya soffan. Och jag oxå :) Vi har legat och mysit och bara varit. Gömt oss från solen och värmen. Kul.. Hah.

Har handlat loss en massa på tradera oxå, mest till Kev. De är farligt. Har fixat mig ett eget konto nu, fick ett nytt efter jag betalat en räkning där på 88kr jag glömt bort. ooops. :) Haha. Slipper jag har syrrans konto.
Köpte mig ett par jeans oxå, nästintill nya Lee jeans. Hoppas på att jag kan ha dem!
Och Kev har fått massa tiger kläder, kläder med tiger på alltså.. :) Så söt tiger när han är bebistiger. Nu blev det mkt tiger. hahah! Lite stora i stl, men de är bra att ha att växa i.

Just ja, Kev har fått nå röd irritation under hakan på halsen typ, i vecket. Eftersom han blir varm och dregglig där, och man torkar men de blir ju inte torrt. Så nu är han alldeles röd där. Hur ska man göra? =/ De ser inge bra ut. Och kräm kan man ju inte smörja med, de blir ju bara kladd..


 Kev njuter av ljudet av Lasse Stefanz.. :)



Kommentarer
Thessan - Mamma till Moa

Söt plutten då ;-)

Jo jag hoppas också på att bli frisk nu, och den här jäkla värmen ja.. Usch, ärligt talat.. Jag längtar efter vintern (trodde aldrig att jag skulle kunna säga, eller ja skriva, det. Någonsin) :D

2011-08-06 @ 00:32:01
URL: http://theresemessing.blogg.se/
Emma - Mamma till Ebba

Ebba är också irriterad vid halsen, men vi kör med salva faktiskt, och det blir bättre. + att vi har dreggel hakklappar så hon inte blir blöt där :) Prova det!

2011-08-06 @ 12:37:21
URL: http://emmaeskola.devote.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0