Hallå där, käka blåbär asså!

De har inte blivit mkt skrivet här ser ja. Kan ju bero på att jag inte har nå att skriva typ. Vi gör samma saker, dag ut och dag in. Äter sover skiter, och skriker lite ibland. På varann, de är roligast. För Kev har blivit lite uppkäftig numer, han tittar på en och skriker så högt han kan. haha! :) Ne men.
Idag skratta han åt mig sådant så han fick hicka. Jag dansa för honom när jag lagade mat, till Lasse stefanz såklart. hah! :) Tacksam unge. Så fint dansar jag.

På torsdag får man pengar, kul! Då ska jag betala alla kläder jag vunnit till Kev på tradera. Tomt i kistan igen. Men de är så roligt att handla kläder/saker till honom! Idag hämta jag ut jackan jag köpt till honom oxå. Den var lite stooor. Hahah! Han drunkna i den, men han skratta lika glatt ändå. :) Men snygg var den och växa i den kommer han nog göra, hellre för stora kläder än för små. :)

Han ligger just nu och drömmer för fullt i våran säng. Blidde till att natta honom där, för han var lite kramsjuk. :)
Får se hur länge han sover nu då.. Han är lite lustig den där, även om man får honom att sova vid denna tid, kan han sova till 9-10 på morgonen. Inte morgonpigg den där ungen! :) Men dom säger ju att ungar ska sova 10-12 timmar per natt. Och Kev vaknar ju vid halv 4 - halv 5 och vill äta och somnar sen om igen.. såå. :) Skönt är det att få sova iaf. Pigg och utvilad är jag.
Han är så söt när man ska lära honom att använda napp. Han tar i så han låter och försöker trycka upp hela grejen i näsan. Ser jätteroligt ut! Han höll på med det när vi gick från Köpis förr ikv, skratta så tårarna rann nästan! :) Gullunge de där.

Ja, nu hade ni att läsa ett tag iaf! :) Käka blåååbär.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0