Inge ro igen vila!

Gu vad less jag var inatt på min älskade lille son. Han har grymtat och rullat runt hela natten! Precis när man är på g att somna, då börjar han grymta och låter illa. Vet inte alls vad som är med honom? Har han mardrömmar? Han gör alltid så där på nätterna nu förtiden, men på dagarna sover han hur bra som helst. Får ju inte riktigt nå bra sömn nu =/ Han som precis hade börjat sova hela nätterna. Attans. Tycker synd om honom oxå, för han är ju trött när han vaknar sen oxå..

Har haft en lugn morgon, vakna vid halv 9 ungefär efter en hektisk natt. Käkade frukost och sen fick en liten bada och gå till sängs. Så plockade jag lite med tvätten från igår och diska upp disken från igår. Sen la sig mamma och pappa och kollade på Prinsessan och grodan, haha! :) Tur dom visar några bra filmer på tv1000 :)

Nu vet jag inte alls vad som händer, kanske gå iväg till dom som bodde i denna lgh förr. Och hämta en badstol :)




Kommentarer
Thessan - Mamma till Moa

Hehe, okej. Skönt det i alla fall. Jo jag fick bara sy tre små stygn så jag sprack inte eller liknande, så dom sa att allt såg finfint ut efter förlossningen. Men ja, nu börjar det bli bättre men ibland "hugger" det till där nere och det kan även svida ibland när jag kissar.. Hm, jo alla säger åt mig att gå och kolla upp det men det är ju inte så jäkla lätt när man är så harig som jag ;) Jaja, jag väntar nog ett tag till och se vad som händer. Förhoppningsvis går det över utan läkarbesök!

2011-08-07 @ 18:30:52
URL: http://theresemessing.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0