Lördag kväll

... vilken härlig kväll. Känns som att jag börjat ett inlägg så förr oxå? Aja..

Haft en härlig dag idag, fast allt vatten som ramla ner från himlen! :) Bara mysigt. Kev har varit lugn och glad hela dagen, busat och sovit. Han tycker nog om att shoppa han. hehe :)

Tog ju en tur till Owes här i Valbo. Hittat en massa jag ska handla när "löning" kommer nästa vecka! :) Ta med syrran dit och handla lite kanske? Hoppas hon kommer upp :)
Hittat en del ramar jag ska sätta in kort på Kev i och sätta upp i hans rum. Dags att inreda där nu, kanske han kan flytta in där snart? Eller kommer jag klara det? =/ Sova utan att höra klutt vända på sig om nätterna, hosta och allt det där. Aja!

Han ligger just nu och sover min lille klutt. Efter lite bus och mat somna han :) Så duktig. Hoppas han sover lite nu, så jag kan sitta och andas lite. Glo på datorn och kanske lägga sig och läsa Lasse boken.. :)
Basses bror sover här inatt oxå, trevligt :) Kul med lite främmande ibland, så Basse och jag slipper nöta på varann. hihi. Hans mor och "far" sover på ett bed&breakfest? i Bomhus. Mysigt :)

Har tvättat Kevs tigerpyjamas och hans nya tigergos nyss typ. Hittade en liten mjuk och go tiger (nallephus vän) på loppisen vi var på vid Basses jobb här i Valbo. Var bara tvungen att köpa den! Men kände att jag ville tvätta den innan Kev fick ta i den.. :)



Kommentarer
Emma - Mamma till Ebba

haha vad go han verkar vara! :) Ebba slår mest på datorn, det är roligt tycker hon, samtidigt tjålar hon på =) hihi.



Ja men då försöker vi veckan efter löning då! låta våra snuttar dejta lite =D

2011-08-21 @ 00:18:02
URL: http://emmaeskola.devote.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0