Madicken, madicken..

Vaknade för 20min sen, kl 9. Fick mig en sovmorgon idag oxå! :) Sköönt. Känns som att jag börjar bli sjuk, halsen ömmar och snoret rinner. Känner mig allmänt hängig. Känns som det kommer bli en jobbig dag idag. usch..

Helgen har varit kanon bra! :) Min älskade syster kom ju upp i fredags och åkte hem igår kväll. Vi tog en shoppingrunda i lördags och sen på kvällen for vi in mot Gävle och kollade på bilarna ett tag. Lämnade Basse med vänner kvar där inne när vi for hem, och han hade haft roligt. Tror han iaf. hehe :) Kul för honom att få komma ut och umgås ibland oxå.
Igår blev det bara lugnt innan vi tog bussen in mot Gävle och lämnade av syrran vid tåget. Basse var inte så körduglig, därav bussåket, men roligt att åka buss :) De är inte ofta man gör det nuförtiden.
Basse blev sugen på stark mat sen när vi kom hem och sovit/vilat ett tag, så vi kollade om maten här på Blå elefanten, kinamat, var bra. Och jäklar i havet, halsen blev ju inte bättre av den där maten kan jag säga iaf! Men gott var det :) Där lär man nog äta flera gånger..

Haha! Igår innan vi for iväg med syrran, gick jag runt och kollade väggarna här hemma, knackade lite i dem. Och jomenvisst, min kära sambo har ju ljugit för mig! De går ju visst att spika i dessa väggar :) Så nu sitter tavlorna uppe som jag köpt och fixat. :) Stiligt blev det, stolt är jag :)

Ikv kanske vi ska fara iväg och handla lite mat och stoppa i frys och kyl. Det skulle behövas :)





Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0