Mat

Jag och Kev sitter och kollar på tv, simpsons. Har nyss lassat in all mat i skåp, kyl och frys.. Blev en tur till Willys och handla. Känns bra, slipper man springa och små handla så mkt nu kanske.. :) Men Basse var tvungen att gå till Tempo här hemma ändå, han glömde köpa snus (viktigt !!), sen glömde vi köpa fryspåsar och ja självklart kattmat! De som vi gick och prata mest om i affärn. hah! :)
Köpte såna där up&go blöjor till Kevin oxå, får se hur dom sitter. Dom var jätte söta iaf, små :)

Försöker få en liten busunge att äta, men han vill inte alls. Han ska leka rövare ist. Pappa Basse som busat upp honom så mkt, så nu sitter han och terroriserar stackars Pingu. haha! :) Men då kanske han somnar bra ikv.. Inatt sov han ju från 21-9, men vakna vid 00 typ och ville ha påfyllning.. :) Duktig han, fick jag sova lite iaf. Känner mig bra trött pga allt snor och halsont. De var inge roligt att handla i detta tilstånd iaf, så vi sprang typ igenom affärn.

Nej nu ska jag greja lite mera. Kram kram, haha!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0