Mjjaaaauuuu

Liza hälsar. haha! :)

Vaknade halv 11 idag. Shit pommes. Kev somnade vid 21 och jag vid 22 igår kanske, helt slut var vi båda två. heh :) Men sen vakna vi vid 00 och sen vid 07 och fyllde på lite med mat.. Så vi har inte sovit rakt igenom, men så gott som döda har vi nog varit. :)
Kev fick sova i sängen med mig efter maten imorse, och jag vaknade av att Kev låg och kvittrade för fulla muggar och hade roligt sen vid halv 11. Då har han legat och lekt med mitt snorpapper !?? Hur sjutton han nu fått tag på det? För inte la jag det på hans sida iaf, eller gjorde jag det? Detta snor gör mig senil. Ussch, nu får vi hoppas att han inte blir sjuk eller dålig i magen av pappret.. Snuskigt =/

Känner mig rätt så ihjäl av detta snor. Yr i skallen och ingen ork. Lär diska men finner inte orken till det. Får se om det blir bättre till kvällen. Fick hem från Libero idag oxå att jag kan gå bort till Lindex och hämta ut ett sånt där startpaket med blöjor och sånt, men ja orken finns ju inte! =/

Och just det, Up&go blöjorna är ju hur smidiga som helst! :) Kanske ska börja med dem ist? Kev är jätte söt i dem :) hihi :)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0