Mysig början på lördag.

Kev vakna vid halv 6 imorse. Han käkade lite och sen fick han ligga mellan mig och Basse och sova igen. Men Basse tyckte han tog så mkt plats så han la sig på soffan! haha! :) Säger ju det, den där sängen är på tok för liten. Därför jag inte vill att Kev ska sova med oss i den. Så vild som Basse är när han sover, kan det ju hända vad som helst. hehe :)
Vakna nu vid halv 9 att en liten låg och grymta och sucka, slog upp ögonen och såg det finaste som finns. Vilket uppvaknande! :)

Pappa Basse stack iväg till Lindbacka idag igen, han skulle visa nån tjomme hur maskin därute funkar som han kör, och så sitter vi och väntar på bästa farmor, farbror och plats farfar.. :) Dom kommer upp och ska stanna tills imorgon. Kul :) Får se hur dagen tar form sen. Tacos skulle vi äta iaf, har Basse bestämt.. :)

Igår kväll gick det hur bra som helst att få liten att sova, Basse busa lite med honom. Sen fick han mat i sängen, sen fick han ligga där och jag låg i sängen. De blev tystare och tystare, till slut somna han! :) Wooohoo.. Så halv 22 igår kväll slog han igen sina fina ögon! :)
Han kanske behöver mkt mat på kvällarna för att komma till ro? För nu fick han mat med nästan bara 1 - 1½ timmes mellanrum.. Hmm..

Aja, ska byta en bajsig blöja, sen börja fixa mig så jag är färdig och klar tills dom kommer :)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0