Pengar hit, och pengar dit..

Happ, då var pengarna slut då! Eller nej, några kronor har jag nog kvar. Men gu vad kläder och grejor Kev har fått! De är sjukt. Man ska handla till sig själv men kommer hem med flera påsar till honom. haha! :) Men nu har pojken lite mer kläder, bubbel bad och smörjkräm m.m.. Bara nån leksak som fattas.
Har även hämtat ut mina piller nu. Äntligen! :) Och nya trosor och bh fick jag oxå, kors i taket :))

Även köpt en ram till Kevs Ul bilder, som ni såg jag skicka in bild på. Skit fint, men drygt att få upp. Måste ju borra och ha sig säger Basse. Och då lär det ju inte bli gjort idag, eller den närmsta tiden! Ska köpa dom andra ramarna oxå och fixa. Framkallade massa kort på honom hos fujidirekt, 76 kort för 66kr! Inte dyrt alls :) Så nu ska här grejas med ramar och sånt. Mys :) Så fin min älskade son :)

Idag kommer syrran hit, kl 19.00 landar hon på Gävle station! Ska bli mysigt och roligt att ha henne här hela helgen! :) Imorgon blir det att åka och kolla på bilar i Gävle. Cruising. Sen blir det väl slösa mera pengar, hur ska detta sluta? haha =/








Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0